In 10 simpele stappen tot een nieuwe klant komen
Bent u blind verliefd?
U bent zeker niet de enige die hoteldebotel is van zijn dienst of product. U leeft echt voor uw bedrijf; soms zelfs ten koste van uw persoonlijke relaties.
De liefde is niet altijd wederzijds.
Vermijd de meest voorkomende fouten en kom in contact met uw nieuwe klant.
- Waarom denkt u dat uw klant wil horen waarom u zo bijzonder bent?
- Als u waarde kunt toevoegen, mag uw klant dat dan zelf bepalen?
- Waarom zoekt u naar de pijn bij uw klant en niet juist wat hem bijzonder maakt?
- Waarom sluit u gesloten af als u juist op zoek gaat naar een opening.
- Waarom noemt u het schrijven van een order een afsluiting? Is het niet juist een opening?
- Wat u zeker niet gemeen heeft met uw prospect is wat u aanbiedt.
- Waarom praat u niet met uw prospect over wat u wel gemeen heeft?
- Verkopen is helpen te beslissen. Waarom overtuigt u uw prospect als u nog niets weet van hem?
Deel dit: