In 10 simpele stappen tot een nieuwe klant komen

Bent u blind verliefd?

cover-ebook-3U bent zeker niet de enige die hoteldebotel is van zijn dienst of product. U leeft echt voor uw bedrijf; soms zelfs ten koste van uw persoonlijke relaties.

De liefde is niet altijd wederzijds.

Vermijd de meest voorkomende fouten en kom in contact met uw nieuwe klant.

  • Waarom denkt u dat uw klant wil horen waarom u zo bijzonder bent?
  • Als u waarde kunt toevoegen, mag uw klant dat dan zelf bepalen?
  • Waarom zoekt u naar de pijn bij uw klant en niet juist wat hem bijzonder maakt?
  • Waarom sluit u gesloten af als u juist op zoek gaat naar een opening.
  • Waarom noemt u het schrijven van een order een afsluiting? Is het niet juist een opening?
  • Wat u zeker niet gemeen heeft met uw prospect is wat u aanbiedt.
  • Waarom praat u niet met uw prospect over wat u wel gemeen heeft?
  • Verkopen is helpen te beslissen. Waarom overtuigt u uw prospect als u nog niets weet van hem?

Deel dit:
In 10 simpele stappen tot een nieuwe klant komen
5 (100%) 1 vote